Thursday, 4 February 2016

DD MOIST CAKE & MINERAL LOOSE POWDER



PUSING SATU DUNIA ✈
-----------------------------------------------
Al kisah nak jalan,suami sentiasa kene tunggu dalam kereta

Hari ni...

Bila isteri masuk dalam kereta

Haii... awal awak bersiap..pa cite... biasa kalau nak nunggu awak bersiap bukan main lama lagi.. kalu saya pergi Paris ..pastu pergi plak ke New York.. balik je Jepun..dan balik plak ke Malaysia belum tentu awak siap lagi ni..

Ala ucuk2 ni..siap awal pun dia membebel..takde la..sya tkar bedak lain ni.. bedak DD moist Cake Nurraysa ni.. 3 in 1. Sekali ngan foundation skali.. x yah dah lama2.. 5 minit je..zasss zass touch muka dah siap.. mebeles gtu..

Selamat la saya macam ni.. Cun plak tu...kalau tak macam makcik2

Yelah bang.. saya pakai sekali ngan Loose Powder..pun senang ..nak pakai dalam kereta pun takpe..sebab dia ada span skali.. bosan da nak pakai ngan berus segala bagai.Senang bila ada span skali pun leh letak dalam beg kan.

Apa2 je la namanya.. asal awak siap cepat.Tak le saya rasa tercirit kat sini.

Berminat? Pm / Wassap 013-454 8049. 















No comments:

Jom Follow Fb !